دستــم را بالا مــی برم..!


دستــم را بالا مــی برم

و آسمان را پایین مــی کشـــم

مــی خواهــــــم بزرگــــــی زمین را نشان آسمان دهـــــــم

تا بداند گمشده ی من

نه در آغوش او

که در همین خاک بـــــــی انتهاست

آنقدر از دل تنگـــــی هایـــــــم برایش

خواهــــــم گفت

تا ســـرخ شود

تا نــــم نــــم بگرید

آن وقت رهایش مـــی کنــــــــم

و مـــی دانــــــم

کســــــی هــــــرگــــــز نــــــخواهد دانست

غـــــــم آن غروب بارانـــــــی

همه از دلتنگـــی های من بود



نظرات شما عزیزان:

پروین ومیلاد
ساعت22:35---14 اسفند 1392
سلام ایول بابا پست هات قشنگه,به وبلاگ ماهم سربزن خوشحال میشیم

موش
ساعت17:50---23 بهمن 1392
شلام من بازم اومدم.بازم میگم وبلاگت خیلی خوبه
پاسخ:سلام ممنون لطف کردی


سعیدم ب ب
ساعت20:17---17 بهمن 1392
سلام اومدم کد پیشوازیو که گفتم برداشتم و رفتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, | | نویسنده : محمد |